9. 1. 2006

Milujem UPC..

Milujem UPC. Vždy koncom roka mi zaželajú Veselé Vianoce a šťastný Nový rok.
Zároveň mi oznámia, že sa im podarilo pre mňa získať nový zaujímavý program a z toho titulu mi zvyšujú poplatky.
Chcem ho? Nikoho to nezaujíma. Ako filmový maniak som zatúžil po programe HBO, ktorý je zriaďaný ako nadstavba k Rozšírenému súboru.. a tak platím, viac ako štyridsat programov, z ktorých aspoň polovicu nepozerám. Niektoré ma nezaujímajú, inde sú jazykové bariéry.
Nemohla by táto firma mať zoznam jednotlivých programov aj s cenníkom a zákazník by si vybral, čo chce???
Niekedy túžim vlastniť reštauráciu, do ktorej by prišlo celé vedenie UPC na podnikový večierok a ja by som im odmietol načapovať pivo, pokiaľ by si neobjednali všetko, čo máme na jedálnom lístku a čo vyprodukuje naša kuchyňa vrátane pomyjí...

3 komentáre:

Marián Križovenský povedal(a)...

Výborný nápad! Keď si zriadiš tú reštauráciu, pozvem tam aj vedenie našej káblovej TV... :-)

maxim povedal(a)...

Ako vidím, ta moja reštaurácia bude musieť byť veľkokapacitná. Mám už dosť rezervácií.

Anonymný povedal(a)...

Super nápad! A ešte by sa mi páčilo, keby im v tej reštike naúčtovali sumy,ktoré by boli podstatne väčšie, ako boli tie stanovené v jedálnom lístku. Dôvodom by mohlo byť rapídne zvýšenie cien vstupov v priebehu varenia :))