14. 2. 2007

Srdce z medu



Ak ti dnes ráno nastúpa krvný tlak
A srdce sa nehou mocne rozbúcha
Tak silno hlasno ako rútiaci sa vlak
Skloň hlavu, šepni jej tíško do ucha

Ľúbim ťa

Ona ťa nechce pobozkať? Asi ti luže!
Usmej sa na ňu... pravda je určite iná
Hrá to len... možno ju obmäkčia ruže
Zlatko, nie je dnes náhodou Valentína?

Z horiacej sviece steká teplý vosk
Ten vláčik klepoce, húka jak sova
Pery sa nájdu, spoja v nežný bozk
Zopakuj potichu len tie dve slová

Ľúbim ťa

Srdiečko z medu s nápisom Z LÁSKY
Kúp jej aj cédečko, kde spieva Tina
A v pevnom objatí jak v snope klásky
Ona ťa pobozka... však je Valentína!

23 komentárov:

ostrovanka povedal(a)...

Aj ty Brutus? :)))

Anonymný povedal(a)...

Hmmmm....mile,myslim ze kazda milovana zena dnes rano tuzila po valentinskom bozteku,ale malo by to tak byt kazde rano a nielen na Valentina. EMME

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

no, max... ale fakt, každý deň :o)
objať a pobozkať miliónkrát
a aspoň raz povedať mám ťa rád.

Maroško povedal(a)...

Ledva som si stihol zapamätať jedny pravidelné sviatky, už sú tu nové!
Len aby sme nezabudli! Ženy sú v tomto smere nekompromisne lepšie!

Silviah povedal(a)...

:-)
Tá romantika Ti svedčí, maxim.

ninka povedal(a)...

:-D pekne, aktualne valentinske. len skoda, ze... :(

maxim povedal(a)...

Aj ja, milý Caesar, alebo platí to známe..Quid licet Iovi, non licet bovi...:-)))

maxim povedal(a)...

emme... a dnes ráno bol božtek? :-))

Anonymný povedal(a)...

Aj dnes rano som dostala boztek,ale nie taky partnersky,ale od jednej malej,milej osobky,ktoru nadovsetko milujem. EMME

maxim povedal(a)...

maroško, nová doba...toto bol len trenažér, ani sa nenazdáme a je tu MDŽ.. :-))

maxim povedal(a)...

silviah, to myslíš vážne? Veľa známych mi povedalo, že to nie je moja parketa..vraj ako keby S.King napísal román z červenej knižnice..tak já ti nevím, Karle :-))

maxim povedal(a)...

Emme, to sú najkrajšie bozky..aj ja po takých túžim...

maxim povedal(a)...

ninkainka, škoda,že...?? čo si smutná, modrovláska??

maxim povedal(a)...

girl, tak som si to prepočítal...milion bozkov za 24 hodín..a vychádza mi 11,5 bozku za sekundu...dá sa pritom robiť aj niečo iné...:-))))

Aventerra povedal(a)...

Páči sa mi ten záver. Ozaj sa mi páči. Veľmi. (No konečne som stručná, nie? :)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

max zlatko, to bolo obrazne povedané, stačí raz za sekundu, samozrejme :D

maxim povedal(a)...

aventerra, som rád, že sa ti ten záver páčil. Tak ozajstne páčil. Veľmi? Ďakujem,nie, nie si stručná.:-))

maxim povedal(a)...

girl zlatko,ja viem, že obrazne:-)..len so machroval, že viem deliť..ináč podľa tvojho nového návrhu by to bolo 86400 bozkov, čo je už lepšie :-)))

murphy povedal(a)...

srdce z medu časom spráchnivie, ani celofán tomu nezabráni...
Ja radšej to ozajstné.
Aj keď pravidelne dostávam aj tie medové, či čokoládové. Schrúmeme ich spolu všetci traja :-)

Silviah povedal(a)...

maxim, aj "nie svoje parkety" môžu svedčať. :-)
Rukopis je Tvoj.
Takže - myslela som to vážne.

SEMIRAMIS povedal(a)...

A toto všetko by sa malo diať denne a
nielen na Valentina ....

Filip Struhárik povedal(a)...

no, miesto Tiny by som kúpil iné CD, napr. Norah Jones sa k Valentínu hodí viac... :)

maxim povedal(a)...

filoss, kupil by si CD od Norah Jones, to sa sice hodi, ale sa to nerymuje na Valentina... :-)